بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) در پی شهادت اسماعیل هنیه 

ترور یک شخصیت سیاسی جبهه‌ مقاومت در حین یک سفر دیپلماتیک به کشورمان، حاوی پیام های مهمی از سوی رژیم صهیونیستی است که باید پاسخی در خور به آن داده شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۹۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدقُوا مَا عَاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن ینَتظر وَ مَا بَدَّلوُا تَبدِیلا»

در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب/ ۲۳)

رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی در ایام سوگواری امام مظلومان و آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، میهمانی شریف را در حریم جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داد تا بار دیگر سندی بر جنایات ضد بشری و تروریستی خود بیافزاید.

ترور یک شخصیت سیاسی جبهه‌ مقاومت در حین یک سفر دیپلماتیک به کشورمان، حاوی پیام های مهمی از سوی رژیم صهیونیستی است که باید پاسخی در خور به آن داده شود. بدون شک، شهادت رهبر شجاع و مجاهد فلسطینی، نه تنها از انگیزه و روحیه جبهه مقاومت چیزی کم نمی‌کند بلکه آتش انتقام و شهادت طلبی را در دل تمام عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی شعله ور می‌کند.

این شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود، بارها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام توسط دست‌های پلید تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل شد. بی‌شک شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی این مبارز خستگی ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی ایران(مد ظله العالی)، ملت قهرمان فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران  تسلیت عرض نموده و انتظار داریم به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مجازاتی سخت، انتقام خون پاک و به‌ ناحق ریخته آن شهید مظلوم از رژیم پلید غاصب صهیونیستی گرفته شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار